مایع دستشویی ۴۵۰ گرمی مخصوص استفاده در سرویسهای بهداشتی منازل از طریق عرضه کننده ها در برند های متفاوتی به مشتریان ارائه می شود.
همان طور که مستحضر هستید در بین محصولات شیمیایی مایع دستشویی یکی از پرمصرف ترین محصولات به شمار می آید.
این محصول در بازارهای تجاری در بسته بندی های مختلفی به چشم می خورد و مشتریان طبق سلیقه خود و طبق نیاز خود این محصول را در بسته بندی های متفاوت می توانند خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند.
انواع بسته بندی مایع دستشویی ۴۵۰ گرمی
- مایع دستشویی ۳۵۰ گرمی
- مایع دستشویی ۴۵۰ گرمی
- مایع دستشویی ۵۰۰ گرمی
- مایع دستشویی یک لیتری
- مایع دستشویی ۲ لیتری
- مایع دستشویی ۳ لیتری
- مایع دستشویی ۴ لیتری
- مایع دستشویی ۱۰ لیتری
- مایع دستشویی ۲۰ لیتری
از این بسته بندی های متفاوت مایع دستشویی در مکان های مختلف استفاده می شود.
به عنوان مثال برای سرویسهای بهداشتی منازل از مایع دستشویی ۳۵۰ گرمی، ۴۵۰ گرمی و مایع دستشویی ۳۵ گرمی استفاده میشود و برای اماکن عمومی همچون سرویس بهداشتی بیمارستانها و مراکز دولتی از مایعهای دستشویی در بسته بندی های ۱۰ لیتری و ۲۰ لیتری استفاده می شود.
فروش مایع دستشویی ۴۵۰ گرمی
همان طور که در بحث قبلی اشاره کردیم یکی از پرفروش ترین محصولات شوینده در بازارهای تجاری مایع دستشویی فوم ۵۰۰ گرمی است.
مایع دستشویی فومی ۴۵۰ گرمی مخصوص استفاده برای سرویس های بهداشتی از طرف خانواده های ایرانی به صورت عمده مورد خرید و فروش قرار می گیرد.
امروزه در زمینه فروش و عرضه انواع مایع دستشویی در برندهای متفاوت سایت ها و سامانه های اینترنتی بسیار زیادی در حال فعالیت هستند که میتوانند محصولاتی با فرمولاسیون های مختلف در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.
همان طور که می دانید در تولید محصولات شیمیایی از فرمولاسیون های خاصی استفاده می شود که قیمت عرضه این محصولات در بازار ها طبق همین فرمولاسیون ها مشخص می شود.
قیمت فروش مایع دستشویی در بازار
برندهای بسیار زیادی در ایران در زمینه تولید مایع دستشویی در حال فعالیت هستند که میتوانند این محصولات را با بهترین کیفیت و در نهایت با ارزان ترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.
در تولید مایع دستشویی کرمی داو همانند دیگر مواد شوینده از اسید ها و محصولات شیمیایی مختلف استفاده میشود که این امر میتواند روی قیمت فروش این محصولات تأثیر بسزایی داشته و در بازار این محصولات را با تفاوت قیمت روبرو سازد.
البته شایان ذکر است که پارامترهای بیشتری در تعیین قیمت این محصولات میتوانند تاثیرگذار باشند که تنوع رنگ، بو، کیفیت و…جزو این پارامترها خواهند بود.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.