زنی با لنت ترمز oem برای خانه اش پرده دوخت

CARS.COM – در اثر اصطکاک و گرمای شدید، لنت ترمز oem فرسوده می‌شوند و باید به عنوان بخشی از تعمیر و نگهداری منظم خودرو تعویض شوند.

در سیستم‌های ترمز دیسکی، لنت‌های ترمز مواد اصطکاکی هستند که کالیپر بر روی دیسک چرخان یا روتور فشار می‌دهد تا چرخش چرخ را کند کرده و خودرو را متوقف کند. در ترمزهای درام به لنت ها کفشک می گویند.

چگونه بفهمم چه زمانی لنت و روتور ترمز خود را عوض کنم؟ صدای جیر جیر، جیغ و صداهای آسیاب شدن فلز به فلز، نشانه‌های معمولی هستند که نشان می‌دهد لنت‌ها و/یا روتورهای ترمز جدید از سر رسیده‌اند.

لنت ترمز oem

علائم دیگر عبارتند از فواصل توقف طولانی تر و حرکت بیشتر با پدال قبل از اینکه نیروی ترمز قابل توجهی را احساس کنید. اگر بیش از دو سال از تعویض قطعات ترمز شما می گذرد، بهتر است در هر تعویض روغن یا هر شش ماه یکبار ترمزها را چک کنید.

ترمزها به تدریج فرسوده می شوند، بنابراین تشخیص اینکه زمان لنت ها یا روتورهای جدید فرا می رسد، می تواند از روی حس یا صدا دشوار باشد.

عمر ترمز عمدتاً به میزان و نوع رانندگی شما بستگی دارد، مانند شهر در مقابل بزرگراه، و سبک رانندگی شما. برخی از رانندگان بیشتر از سایرین از ترمز استفاده می کنند.

به همین دلیل، توصیه دستورالعمل های زمان یا مسافت پیموده شده دشوار است. در هر خودرویی که بیش از 2 سال از عمر آن می گذرد، ایده خوبی است که در هر تعویض روغن یا دو بار در سال، یک مکانیک ترمزها را بازرسی کند.

تعمیرگاه ها می توانند ضخامت لنت ها را اندازه گیری کنند، وضعیت روتورها، کالیپرها و سایر سخت افزارها را بررسی کنند و میزان عمر ترمز باقی مانده را تخمین بزنند.

لنت‌ها و روتورهای ترمز اقلام «سایشی» هستند که نیاز به تعویض دوره‌ای دارند. اگر آنها تعویض نشوند، در نهایت به صفحات پشتی فلزی که روی آنها نصب شده اند فرسوده می شوند.

در صورتی که لنت ها تا صفحه پشتی فرسوده شوند، روتورها می توانند تاب بخورند، به طور ناموزون فرسوده شوند یا غیر قابل تعمیر آسیب ببینند. طول عمر لنت ها و روتورها به چند مایل رانندگی و تعداد دفعات استفاده از ترمز بستگی دارد. تنها تضمین این است که آنها برای همیشه دوام نخواهند داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.